Sarcina - simptome generale

4/08/2016 0 Comments A+ a-

Pot spune cu mâna pe inimă că am avut o sarcină usoară .
La început au fost doar câteva dureri de cap , stări generale de moleseală și cam atât . Apoi au început grețurile . Au durat cam o luna si jumătate , timp în care nu am putut bea apă plată . Pur și simplu o vomitam . Nici cu apa minerală nu mă întelegeam prea bine . După fiecare masă aveam grețuri , dar treceau destul de repede după ce beam "limonada tristă " , mai exact sifon sau apă minerală cu zeamă de lămâie sau helas .
Pofte ciudate nu am avut , cel puțin nu multe . Țin minte că am mâncat parizer , deși nu sunt o împătimită a acestui mezel . La vremea respectivă era cel mai bun lucru pe care îl mâncasem .
În rest până prin luna a șasea nu prea am putut să mănânc dulce în schimb am mâncat foarte mult sărat , deși stiam că nu e tocmai recomandat . Am renunțat la cârnați , mici și tot ce era condimentat în exces pentru că-mi făcea rău la stomac .
În schimb am mâncat foarte multe fructe ( precizez că spre rușinea mea , chiar nu prea mănânc fructe în general ) .Cred că niciodată nu am mâncat atât de multe prune . Mai mereu aveam pe birou un castronel cu fructe .
Am avut și dureri . De spate , de ovare și mai ales mă durea foarte tare șoldul sau mai bine spus nada. Mai ales când mergeam mai mult pe jos . Doctora mi-a recomandat să port încăltăminte cu un pic de talpă ( ortopedică ) și într-adevăr durerile s-au mai ameliorat .
Durerile de ovare , apareau în general în perioada în care trebuia să-mi vină ciclul . Au fost suportabile , așa că nu prea am apelat la pastile . De fapt , pe toată perioada sarcinii nu am reușit să termin o cutie de No-Spa .
Arsurile nu au lipsit nici ele , dar au durat doar vreo lună . Mai grave au fost doar o săptămână . Tratamentul ( tot la recomandarea medicul ) ? Laptele . Beam putin lapte , în special seara , pentru că atunci erau mai pronunțate .
Am avut si probleme cu somnul . Ba mă lua somnul de la 9-10 seara , ba mă apuca 2-3 dimineața și nu aveam somn . Când adormeam prea devreme , mă trezeam pe la 1-2 și nici că mai adormeam . Abia pe la 5-6 dimineața , începeam să mai ațipesc cât de cât .
Eram ba energică și aș fi întors casa și pe fața și pe dos , ba nu-mi venea să mă ridic din pat .
În ziua în care am născut , am făcut sarmale . De aici și glumele că bebe a ieșit pentru că a simțit mirosul de sarmale .
Contrat aparențelor și spusele unora , unele dureri sunt normale . E firesc să te doară spatele , genunchii , soldul . Bebe își croieste loc in corpul tău .
Nu este necesar să vă alarmați pentru orice simptom . Cel mai bine este să intrebați medicul , el stie cel mai bine ce să vă recomande , dar și sfaturile mămicilor ce au trecut prin același lucru , pot fi de ajutor uneori .



sursă foto : clubulbebelusilor .ro

Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul