Sarcina cu mici probleme

4/11/2016 0 Comments A+ a-

Intr-o postare anterioară v-am promis că o să vă povestesc pe scurt despre probleme pe care le-am întâmpinat pe parcusul sarcinii . Când spun probleme , mă refer la cele de sănătate .
De ce vreau să povestesc aceste lucruri ?
În ideea că sunt mămici care au probleme asemănătoare cu ale mele și uneori este de ajutor să sti că au mai trecut și alte femei prin aceleași experiențe .
Începutul sarcinii a fost ok . Am avut decât o înfecție cu ureaplasmă . Din fericire tratamentul a dat roade și am scăpat redepe de ea .
La un control prin trimitestul 2 , doctora mi-a spus ca am o problemă cu colul uterin . Mai exact este foarte sensibil . La atingere sângera . Am facut un Papa Nicolau și secreții . De asemenea colul uterin era ușor scurtat . La analize nu a ieșit nimic în neregulă . Totusi , preventiv am urmat un tratament cu Utrogestan . Câte un ovul în fiecare seara .
Aceasta problema în acest stadiu și la următorul control , motiv pentru care am continuat tratamentul cu Utrogestan , pentru a putea duce sarcina la bun sfârșit .
Când am auzit ca trebuie să încercăm să duceam sarcina la termen , am simțit că-mi cade cerul în cap , însă doamna doctoră mi-a explicat că totuși nu este o problemă atât de grava .
În trimestrul 3 , am aflat că am Streptococ Beta Hemolitic în vagin . Din nou am simțit ca totul se învârte și ma întrebam oare când se vor termina toate aceste probleme . Aflasem că la naștere acest streptococ se poate transmite și copilului . Îmi doream atât de mult ca totul să fie bine . Am urmat un tratament cu Augmentin și Klion . De asemenea am luat și Utrogestan în continuare , pentru că uterul meu avea doar 3 cm , încă de la controlul precedent .
A urmat ultimul control . Atunci am programat și cezariana , din cauza problemelor cu ochii . Atunci am aflat că uterul s-a micșorat și mai mult și că acum are doar 2,7 cm și a trebuit să continui tratamentul cu Utrogestan . În urma prevelări secrețiilor , streptoculul Beta Hemolitic nu dispăruse , asa ca a trebuit să continui si tratamentul cu Klion și Augmentin . Klion dimineața și Utrogestan seara.
Am uitat să spun că timp de 3 luni , fătul a fost pozitionat transversal , din fericire până la final s-a intors și totul a fost bine.

Sincer mă saturasem de toate aceste ovule , simțeam ca în curând nu o să mai pot și mai ales mă gândeam că din cauza acestor tratamente copilul meu o să fie afectat . Stiam că de fapt toate aceste ovule ajută cumva .
Stiu că majoritatea femeilor , trec prin acest tip de experiențe , însă e aproape împosibil să nu-ți faci griji și să nu te întrebi de ce tu ?!
Am avut prietene , care nu au avut probleme de niciun fel în timpul sarcinii , sau au avut cel mult o înfecție .
Uneori avem nevoie de foarte multă forța și speranța pentru a trece peste aceste momente . În final când descoperim că totul este bine , zâmbim , ne uităm în urmă și ne spunem că parcă nu a fost chiar de greu .
Voi ce probleme ați avut ?


sursă foto : bebelu .ro

Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul