Review - Sampon Keratin Hair Perfection

4/11/2016 0 Comments A+ a-

A venit vremea și pentru primul meu review , al unui produs pentru noi mămicile .
Va fi un început timid , însă sper să vă fie de folos acest review , chiar dacă probabil mai sunt o gramadă de astfel de articole despre următorul produs .
Azi am să vă vorbesc putin despre șamponul Syoss Keratin Hair Perfection .
Pur si simplu îl ador . Este unul din șampoanele mele preferate . A fost de mare ajutor atât pe timpul sarcinii , cât si după .

Ce spun ei :

Soluţia ideală pentru părul uscat şi lipsit de vitalitate
Noul SYOSS Keratin Hair Perfection, dezvoltat şi testat împreună cu stiliştii, conține cu 80% mai multă cheratină, ce reface părul spălare după spălare.
Pentru 100% reparare, suplețe şi strălucire și un păr frumos, ca la coafor
Completează cheratina pierdută pentru 100% reparare în profunzimea firului de păr
Conferă 100% suplețe si vitalitate
Netezeşte fibra firului de păr pentru o strălucire 100% luminoasă


Parerea mea :
Ce-mi place :

  • Părul se îngrasă mai greu . De obicei îmi spălam părul de 3 ori pe săptămână , cu ajutorul lui îl pot spăla doar de 2 ori pe săptămână .
  • Are un parfum plăcut ce se menține până la 3 zile .
  • Este suficient de cremos ( nu este mai mult apă , ca alte șampoane )
  • Părul rămâne moale și plăcut la atingere
  • Conferă părului o strălucire plăcuta .
  • Firul de păr chiar devine mai rezistent .
Ce nu-mi place :
  • uneori nu face suficientă spuma 
  • dacă ai părul un pic mai gras sunt necesare cam 3 șamponări pentru un efect wow , sau 2 dar folosind o cantitate ceva mai mare de șampon.

Un plus , nu foarte relevant ar fi și faptul că șamponul are o culoare foarte interesantă . 
Îl găsiți în aproximativ orice supermarket sau hypermarket . Prețul variază intre 13 lei si 16 lei . Ultima dată eu l-am achiziționat din Kaufland cu aproximativ 14 lei .
Pentru mămicile care preferă cumpărăturile online , am să vă las câteva linkuri cu site-urile de unde puteți achiziționa acest șampon 

Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul