De urgență la Camera de Gardă

4/06/2016 0 Comments A+ a-

După primul control , la aproximativ o săptămână și ceva am trecut printr-o experiența destul de urâtă ( eram însărcinată in aproximativ 10 săptămâni ) .
Într-o dimineată , în timp ce ma duceam la muncă , am simțit ca și cum mi-ar fi venit menstruația . M-am grăbit să ajung la muncă , crezând că totuși doar mi se pare .
Ajunsă la serviciu , am dat fuga la baie . Aveam sângerări destul de abundente . M-am speriat foarte tare . Noroc că mai aveam absorbante la mine . Mi-am chemat cea mai buna prietenă ( cea despre care v-am spus ca îmi este si colegă ) . Mai întâi am întrebat-o dacă ea a pătit ceva asemănător . M-a convis să mergem de urgență la spiral .
Stiam că doctora la care merg eu lucrează și la Maternitatea Bucur . Am chemat un taxi . Plăngeam , colegele încercau să mă liniștească . Între timp mi-am sunat si soțul .
Am luat taxi-ul și am mers fuguța la maternitate la camera de gardă . Aici am avut norocul să dau peste doctora mea . M-a luat imediat , întâi la camera de gardă , apoi am mers să fac o ecografie .
La ecograf , totul părea în regulă . Fătul era bine , placenta și zona din jurul placentei la fel . Totuși aveam acele sângerări . Din păcate nu și-a putut da seama din cauza . Mi-a recomandat odihnă cel puțin o săptămână și tratament cu progesteron ( Utrogestan ) . A rămas să ne auzim dacă se înrăutatesc lucrurile .
Din fericire , după câteva zile sângerările s-au oprit . Am mai stat o perioadă acasă pentru a fi sigură ca totul este în ordine , în rest am încercat să mă menajez cât mai mult .
La următorul control de rutină , am aflat că am o infecție cu ureaplasma și am primit tratamentul de rigoare . Antibiotic ( Augmentin și ovule Klion ) . Soțul a luat și el antibiotice .
Tot din fericire la următorul control , infecția trecuse .
 Însă au urmat alte probleme . Despre acestea vă voi vorbi postările viitoare .



sursă foto : suntmamica . ro

Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul