Controarele lunare

4/05/2016 0 Comments A+ a-

Ca orice viitoare mămică , la scurt timp după ce testul de sarcină a ieșit pozitiv , mi-am făcut programare la doctor .
Viitoare nașică mi-a recomandat să merg la doctora la care a fost și ea , la cabinetul privat al acesteia ( Medical Vital ) .

Despre cabinet si doctoră
Aici am dat peste o doctoră foarte cumsecade . Dispusa mereu să te asculte , să-ti dea sfaturi , să te întrebe cum te simți .
Am ajuns la cabinet , din păcate a trebuit să asteptăm putin pentru că are foarte multe paciente . Am rămas plăcut surprinși de cat de frumos și mai ales curat este cabinetul . Asistentele sunt mereu cu zâmbetul pe buze și iți dau o stare de bine .
Am fost poftită într-o cameră separată , unde mi-a fost luată tensiunea și am fost cântărită . De asemenea am primit un halat și papucei de unică folosință . Au fost desigilate pe loc . Halat primeai doar dacă erai imbrăcată în pantaloni .
A trebuit să mai astept puțin , până a ieșit cealaltă pacientă .'
Doamna doctoră este foarte atentă cu pacienții , foarte meticuloasă când vine vorba de ecografie . În timpul ecografiei nu răspunde la întrebări .
După ce termină ecografia , este rândul întrebărilor . Are răbdare să răspunde la tot . Nașii mei se duceau o listă de întrebări in fiecare luna .
Când vine vorba de analize , recoltarea se face tot la cabinet , însă probele sunt trimise la o clinică privată . Ești informată de perioada în care vor ajunge rezultatele si rugată să suni la cabinet în aceea perioadă . Dacă analizele sunt bune le poți ridica la urmatoarea vizită , moment în care doamna doctoră se uită atent la acestea . Daca sunt ceva probleme , te vor ruga să vi la cabinet pentru a lua rețeta sau pentru diverse recomandări .
Programările se fac cu ceva timp înainte sau poți face programarea în ziua în care ai fost la control .
Mi-a plăcut sinceritatea doctorei , faptul că nu îti recomandă zeci de pastile ci încearcă să rezolve problemele cât mai natural posibil . Spre exemplu pentru arsuri mi-a recomandat laptele , doar în cazul în care acesta nu are efect să iau pastile .

Am fost lunar la control , ce-i drept am avut și ceva probleme , tocmai de aceea sarcina trebuia monitorizată atent .Despre aceste probleme voi vorbi într-o postare viitoare .

Pe scurt , chiar recomand acest cabinet . Dacă aveți întrebari legate de acesta , le aștept în secțiunea de comentarii , folosind rubrica contact sau pe email la adresa mamicalainceputcontact@gmail.com .




Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul