Ce-mi doresc pentru copilul meu

4/18/2016 0 Comments A+ a-

Multă lume mă întreabă ce-mi doresc pentru copilul meu .
Le spun simplu că-mi doresc să fie sănătos și fericit , să se bucure de viață și că atât cât voi putea o să mă lupt că aceste lucruri să se întâmple .
Multă lume mă întreabă : Nu ți-a fost frică să faci copil în lumea asta de cacao ?
Nu , nu mi-a fost frică . Poate că trăim într-o lume de cacao , însă mai sunt și lucruri bune și cred ca el o să se îndrepte doar spre lucrurile bune , că nu o să lase pe nimeni sa-l calce în picioare și să-i spulbere visele și speranțele . Am încredere că el o să vadă lumea altfel .
Nu e greu să crești un copil în ziua de azi ?
A fost , este și va fi greu să crești un copil . Nimeni nu spune ca e floare la ureche . Însă dacă înveți să nu bagi în seamă aceste greutăți , să treci triunfător prin ele , nu vei avea timp să te gândești dacă e greu sau nu . Orice zi proastă devine cea mai frumoasă când puiul tău îți zâmbeste , când se ghemuiește la pieptul tău . Îti vei aminti doar momentele frumoase : când zâmbește , când se bucură , când se rostogolește pentru prima dată , primii pași , primele cuvinte .
Dacă nu îi vei putea oferi tot ce-și dorește ?
Întotdeauna o să aibă parte de iubire , intelegere , zâmbete , îmbrățisări . Dacă azi nu îi pot lua o jucărie pentru că nu am bani , am să o iau în altă zi . Nu am să-i promit nimic , dacă nu mă pot ține de cuvânt , nu vreau să-l dezamăgesc .
Mai aveti timp pentru voi ?
Da , avem , am timp pentru mine , pentru soțul meu . Avem timp și a devenit atât de frumos .
A fost ceva programat ?
Nu , n-a fost , dar asta nu înseamnă că nu ni-l doream sau că nu suntem fericiți . Consider că acum a fost timpul , ca fiecare dintre noi ne naștem cu un scop .

Nu neg , știu că într-o zi o să cunoască dezamăgirea , greutățile , ura , lipsurile , tristețea . Trebuie să învețe să treacă peste ele , noi vom fi acolo să-l susținem .
Chiar dacă o să aiba 30 de ani , mereu voi acolo dispusă să îi ofer un umăr pe care să plângă , o îmbrățisare și un gând bun .

Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul