Când am aflat că sunt însărcinată...

4/05/2016 0 Comments A+ a-

Îmi doream un copil , de fapt ne doream un copil , însă initial ne gândisem să mai așteptăm puțin .
Asta până în momentul în care am observat că îmi întârzie ciclul .
Cu o luna înainte am avut , đar a durat doar 2 zile și a fost o cantitate mult mai mică de sânge . In următoarea lună eram din ce în ce mai convinsă că sunt gravidă , dar habar n-am de ce tot amânam cumpărarea unui test de sarcină . Până într-o zi când o foarte bună prietenă si colegă de muncă , m-a luat pe sus până la farmacia de lângă locul de muncă să cumpărăm un test .
Așa că mi-am făcut testul la muncă și ghici ce ?! A ieșit pozitiv , 2 linii roz de toată frumusețea , foarte pronunțate . La început nu am stiut cum să reacționez . Acest lucru nu a durat mult , pentru că mi-am dat seama că sunt fericită .
Mi-am anunțat prietenul printr-un mesaj ( amuzant , stiu ) . Acum parcă îmi pare rău că nu i-am spus față în față , aș fi vrut să-i vad reacția . Pur și simplu nu am avut răbdare , voiam să împart această bucurie cu el cât mai repede posibil .
Amândoi am fost bucuroși , deja ne imaginam cum o să fie viața noastră alături de el , de copilul nostru . Stiam deja , ca vom fi și mai fericiți .
Părinți și apropiați s-au bucurat pentru noi , ne-au felicitat și ne-au fost mereu alături .
Eu n-aș putea să descriu în cuvinte ,căt de fericită am fost și sunt .

Poate că pare puțin ciudat că mi-am făcut testul la muncă și că mi-am anunțat soțul printr-un sms , însă asa a fost să fie . A fost ceva deosebit , ceva ce vom ține minte toată viața .

Că tot a venit vorba de testul de sarcină , am să vă spun și ce test de sarcină mi-am făcut . Sure Check . Este ieftin si eficient . A costat în jur de 20 de lei . Îl găsiți cam în orice farmacie .
Cel mai ieftin îl găsiți la Farmacia Tei , doar 7,5 lei .

sursa foto : mamiblog . net

Bloguri, Bloggeri si Cititori Ziarul